Monday 17 March 2014

ΠΩΣ ΣΥΝΔΕΕΤΑΙ ΕΝΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟ ΕΝΟΣ ΑΝΤΗΛΙΑΚΟΥ ΜΕ ΤΙΣ ΑΞΙΕΣ ΠΟΥ ΚΟΝΤΕΥΟΥΜΕ ΝΑ ΞΕΧΑΣΟΥΜΕ


Ένας εκπληκτικός λόγος που βγαίνει από το στόμα ενός ταλαντούχου Αυστραλιανού παραγωγού ταινιών, του Baz Luhrmann, είναι αυτός που σας παραθέτω σε αυτό το άρθρο. Για όσους λοιπόν δεν έχουν χρόνο να δουν το βιντεάκι, αυτά είναι από τα πιο σημαντικά σημεία που βγαίνουν από αυτό το 5λεπτο μεν διαφημιστικό, αλλά εννοιολογικά και ετυμολογικά τόσο προφητικό για την εποχή μας.

 1)


Απόλαυσε την δύναμη και την ομορφιά της νεότητας. Ποτέ δεν θα καταλάβεις την πραγματική της δύναμη, .ωσπου έρθει η ώρα να την δεις να ξεθωριάζει. (Εγώ θα έλεγα βέβαια ότι η ομορφιά δεν έχει ηλικία)

2)Όταν αναπολείς, σκέψου πόσο δυνατότητες και ευκαιρίες υπήρχαν μπροστά σου που δεν εκμετταλεύτηκες. (Ποτέ δεν είναι αργά)

3)


Το να ανησυχείς για το μέλλον σου είναι το ίδιο σαν να ανησυχείς για την αλγεβρική εξίσωση της απλής πράξης του να μασάς μια τσίχλα..

4)


Κάνε ένα πράγμα την ημέρα που να φοβάσαι (Τόλμησε και η αυτοπεποίθηση θα ανέβει στα ύψη.)

5)


Μην κάνεις απερισκεψίες με την καρδιά των άλλων. Μην δεχτείς να είναι οι άλλοι απερίσκεπτοι με την δική σου καρδιά.

6)


Γνώρισε καλά τους γονείς σου. Ποτέ δεν ξέρεις για ποιά πράγματα θα μετανοιώσεις όταν αυτοί θα έχουν φύγει.

7)


Να σαι προσεκτικός στο ποιες συμβουλές αγοράζεις, αλλά και υπομονετικός σε αυτούς που διατίθενται να στις παρέχουν.

8)Ο αγώνας είναι μακρύς και στο τέλος το μόνο που καταλαβαίνεις είναι ότι αγωνίζεσαι τον εαυτό σου. (Πολύ μου αρέσει αυτό.)


Ο καθένας και η καθεμία μπορεί να εμπνευστεί από μια, δύο πολλές ή και καμία από τις φράσεις που διάβασε πιο πάνω. Το ότι μπήκε στην διαδικασία να τις διαβάσει πάντως, δεν είναι και λίγο.
Δείτε πιο κάτω το βιντεάκι του διαφημιστικού σποτ στα αγγλικά και πάρτε και άλλες ιδέες για την ζωή. Αλλά όπως λέει και ο εμπνευστής: μην ξεχνάτε να φοράτε πάντα αντηλιακό.


Σύνδεσμος: http://adf.ly/gLWky

Δημήτρης Μόρφης

Ψυχολόγος – Μεταπτυχιακός Φοιτητής MBA  
 
Gmail։ dimitrmorfis@gmail.com

Facebook:  Dimitris Morfis

 
 

No comments:

Post a Comment