Friday 3 April 2015

ΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙ ΜΙΑ ΣΕΛΙΔΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΣΤΟ FACEBOOK ΝΑ ΜΕΤΑΤΡΑΠΕΙ ΣΕ ΕΝΑ ΧΩΡΟ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΗΣ ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΗΣ


Θελήσατε ποτέ να ασχοληθείτε με την συγγραφή ή ανάγνωση μιας σελίδας θεμάτων υγείας στο Facebook;

 
Είστε σίγουρες και σίγουροι ότι η σελίδα σας θα είναι απλά μια σελίδα ανάγνωσης ή θα καταφέρετε να την κάνετε μια σελίδα αλλαγής και υιοθέτησης νέων υγειών συνηθειών;

Σίγουρα δεν είναι πολλοί αυτοί που θα συνέδεαν μια σελίδα δικτύωσης όπως το Facebook με αλλαγή στις διατροφικές συνήθειες ή τις συμπεριφορές.  Μεγάλη πλειοψηφία ανθρώπων έχουν παραδεχθεί ότι το Facebook είναι μια τεράστια πηγή άπειρης γνώσης και αμέτρητων πληροφοριών. Γιατί όμως όλες αυτές οι πληροφορίες  μπορεί να χαθούν στο άπειρο ή να ξεχαστούν μετά από λίγο καιρό;


H απάντηση είναι μια: Ο κόσμος πέφτει απλά πάνω στην πληροφορία, δεν την αναζητά τις περισσότερες φορές σκόπιμα.

Και θα σας το αποδείξω αυτό. Μελέτες προσπάθησαν να δείξουν πόσο επιρροή έχει μια σελίδα του Facebook με περιεχόμενο σχετικό με την υγεία σε συμπεριφορές και δράσεις αναζήτησης καλών πρακτικών υγείας από τους χρήστες.

Οι μελέτες αυτές κατέληξαν ότι οι χρήστες συναντούν τυχαία τις περισσότερες φορές μια σελίδα με θέματα υγείας, χωρίς απαραίτητα να θέλουν να αλλάξουν κάτι στις συνθήκες υγείας τους!


Ο Lenhart το 2009 υποστήριξε ότι η αναζήτηση πληροφοριών σχετικών με την υγεία είναι η Τρίτη πιο δημοφιλής δραστηριότητα στο διαδίκτυο.  Γιατί αυτό;  Eρευνητές όπως ο Greene και ο Ralph το 2010 αιτιολόγησαν την φήμη αυτή διότι επιτυχημένες σελίδες υγείας ενισχύουν ενέργειες όπως:

  •        Παροχή καθοδήγησης
  •       Αύξηση αυτοπεποίθησης στο να πάρουν οι χρήστες σημαντικές αποφάσεις για θεραπείες 
  •       Παροχή συναισθηματικής στήριξης
  •       Σύνδεση χρηστών με πηγές
  •       Δημιουργία και διεκπεραίωση φιλανθρωπικών και άλλων παρόμοιων δραστηριοτήτων

Όποιος λοιπόν επιθυμεί να ασχοληθεί με μια δική του σελίδα χρησιμότητας όπως αυτή των ιστοσελίδων με θέματα υγείας, θα πρέπει να λάβει υπόψη σοβαρά τους παραπάνω παράγοντες.

Ποιό περιεχόμενο όμως κάνει ενδιαφέρουσες τις σελίδες αυτές;

Η απάντηση περιλαμβάνει μυστικά τα οποία γνωρίζουν πολλοί επιχειρηματίες που ασχολούνται με το Internet Marketing , αλλά δεν τα μοιράζονται εύκολα. Μια σελίδα λοιπόν μπορεί να γίνει ενδιαφέρουσα αν έχει περιεχόμενο:

1)      Με άρθρα και tips (μικρές πρακτικές συμβουλές)
2)      Ενδιαφέρουσες εικόνες
3)      Ανακοινώσεις event και εκδηλώσεων σχετικών με την υγεία
4)      Ιστορίες που εμπνέουν και
5)      Ερωτήσεις, συζητήσεις και διαγωνισμούς

Για να φτάσει λοιπόν κάποιος ή κάποια αναγνώστης/αναγνώστρια να αλλάξει μια συμπεριφορά , θα πρέπει να μπορεί να αλληλεπιδράσει με την σελίδα.  Ελπίζω να σας έδωσα ιδέες για να ξεκινήσετε να προσφέρετε σελίδες που θα αλλάζουν συνήθειες και όχι απλά θα κερδίζουν αναγνώστες.



Εδώ και 3 χρόνια ασχολούμαι με συγγραφή άρθρων και μεταδίδω γνώσεις και τεχνικές σχετικές με το Διαδικτυακό Μάρκετινγκ και την Συμβουλευτική Εργασίας. Όποια και όποιος ενδιαφέρεται να μάθει περισσότερες τεχνικές του πώς να κάνει την σελίδα του πιο ενδιαφέρουσα, ας επικοινωνήσει μαζί μου στο dimitrmorfis@gmail.com . Δεν είναι ποτέ αργά να κάνετε την σελίδα σας πιο ενδιαφέρουσα και προσοδοφόρα.

No comments:

Post a Comment